miercuri, 18 februarie 2015

Pisica mea

Am luat pisica şi am aruncat-o
Între şoricuţi,
Dar n-a vrut să-i pape,
Că sunt ei micuţi.
Am tăiat pisicii o bucată bună,
Că e carnivoră,
Dar n-a vrut s-o pape,
Că e ierbivoră.

R: Ce mă fac, ce mă fac?
Cu aşa pisică?
Am s-o pun, am s-o pun în sac.

Am luat pisica şi am aruncat-o
Între căţeluşi,
Dar n-a vrut să-i pape,
Că sunt ei de pluş.
Am tăiat pisicii o bucată bună,
Că e şvaiţeroasă,
Dar n-a vrut s-o pape,
Că e găuroasă.

R: Ce mă fac, ce mă fac?
Cu aşa pisică?
Am s-o pun, am s-o pun în sac.

Am luat pisica şi am aruncat-o
Între spiriduşi,
Dar n-a vrut să-i pape,
Că sunt ei ghiduşi.
Am tăiat pisicii o bucată bună,
Că e pofticioasă,
Dar n-a vrut s-o pape,
Că e mofturoasă.

R: Ce mă fac, ce mă fac?
Cu aşa pisică?
Am s-o pun, am s-o pun în sac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu