duminică, 26 ianuarie 2014

Necazuri în ţintirim

Ah, ce dramă, ce plictis!
Să stai lâng’un pelvis,
Călare pe un femur,
Cam imberb şi imatur.
Colo zace o tibie,
Cu urme de scabie.
Tigva asta, parcă-n vrie,
Este clar, este zurlie!
Oh, o coastă mă apasă,
De la una ce fu grasă.

Refren:
Astea nu au graţie,
Şi nici educaţie.
Grosolane, mari şi late,
Şi nici măcar spălate.
Zdrăngăne, păcăne şi ţăcăne.

Mie, din născare nobil,
Aşezat lâng’un ignobil!...
O coloană, nu prea dreaptă,
La ureche-mi zice-n şoaptă:
,,- Ştiu pe una, frumuşică,
Cu un ort, şti tu, adică...
E proaspătă, d’anţărţ,
Ca o damă de pe cărţi’’.
Indignat, mă uit la lepră
Şi îi dau peste vertebră.

R:

Nu se poate, e prea mult,
Sunt de rasă şi sunt cult.
Mari merite, nu orice,
Sunt trecute-n în urice.
Sunt ...os domnesc,
Ce urmaşii îl cinstesc.
Sunt erou, am decoraţie,
Cer, deci, reparaţie:
Dintre ...resturi să fiu dus,
Şi în drepturi eu repus.


R:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu